Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.
CTI & UC voor Avaya PBX's
Tal van comfortfuncties en moderne Unified Communications & CTI-software voor veeleisende middelgrote bedrijven. 

Profiteer van talloze synergieën en toegevoegde waarde die kan worden beriekt door de optimale intergratie van estos producten in Avaya telefoonsystemen.

De oplossing voor veeleisende middelgrote bedrijven 

Profiteer van de hoge interoperabiliteit van Avaya PBX's en Unified Communications & CTI-softwareproducten van ESTOS. Vooral grotere middelgrote bedrijven hebben vaak zeer complexe bedrijfsprocessen en dus ook een groot aantal verschillende communicatie-infrastructuren. Om succesvol te communiceren, zijn soepele processen en harmoniserende applicaties essentieel. Met de combinatie van ESTOS en Avaya hebt u de perfecte basis voor het gebruik van een modern telefoonsysteem met praktische Unified Communications-functies & CTI software.  

 

 

3 Mogelijkheden en kanzen.

Deze Avaya-systemen zijn geschikt voor combinatie met estos-producten: IP Office, Communication Server 1000, Aura Communication Manager. Door de hoge mate van integratie profiteren gebruikers van talloze synergieën en toegevoegde waarde. De middleware die beschikbaar is voor elk item (estos ECSTA Serie) maakt een optimale verbinding van Unified Communications & CTI-software mogelijk. Met ProCall Enterprise kunnen de talrijke telefoniefuncties van de systemen worden uitgebreid met moderne functies zoals instant messaging, aanwezigheidsbeheer en audio- / videocommunicatie. 

Toegevoegde waarde
Netwerken

Netwerken

De geïntegreerde MultiSite-technologie in ProCall Enterprise maakt het mogelijk om telefoonnetwerken op verschillende locaties met elkaar te verbinden door TAPI-bronnen op één centrale locatie aan te bieden. De Federatie maakt veilige samenwerking mogelijk met partners en leveranciers buiten hun eigen bedrijfsgrenzen. De basis hiervoor is een soort "vertrouwensnetwerk" waarin aan gemeenschappelijke regels voor de uitwisseling van aanwezigheidsinformatie wordt voldaan. 

Samenwerking verbeteren

Samenwerking verbeteren

Of het nu op het werk, in het thuiskantoor of zelfs mobiel is: ProCall Enterprise verbetert al jaren de communicatie en samenwerking in het bedrijf. Werknemers kunnen verschillende communicatiefuncties gebruiken (zoals instant messaging, aanwezigheidsbeheer of audio- / videocommunicatie) die het leven eenvoudiger en handiger in gebruik maken. Klanten profiteren van de snellere responstijden van de serviceafdeling en een hoogwaardige service met moderne functies. 

Business Process Integration

Business Process Integration

Door verschillende programma's zoals CRM, ERP of andere branchespecifieke oplossingen te koppelen aan een toonaangevende toepassing zoals de ProCall Enterprise Client, kan de gebruiker met één klik vanuit de toepassing verdere belangrijke stappen starten. Contactinformatie die in het bedrijf wordt verspreid, is ook gemakkelijk en snel toegankelijk. Intelligente bedrijfsprocesintegratie vereenvoudigt en stroomlijnt processen. Hierdoor werkt de gebruiker effectiever.

Mobiliteit

Mobiliteit

Om de toenemende behoeften van mobiele medewerkers optimaal te ondersteunen, kan ProCall Enterprise ook worden gebruikt op alle populaire mobiele apparaten. Zo is belangrijke contactinformatie altijd onderweg beschikbaar en kunnen alle functionaliteiten zoals het herkennen van aanwezigheid, bellen en doorverwijzen indien nodig onmiddellijk worden gebruikt. Bovendien kunnen verschillende gegevensbronnen worden geïntegreerd, waartoe de mobiele medewerker vervolgens toegang heeft. (Business process integratie) 

Vertrouw op moderne, betrouwbare CTI & UC voor uw Avaya PBX's. 

Combineer uw estos-software met de Avaya IP Office, Aura Communication Manager of de Avaya-telefoonsystemen van Communication Server 1000. Profiteer van praktische, bewezen en bewezen UC & CTI-functies. 

Meer over Avaya

Verbinding van Avaya-systemen
Avaya IP Office

Via de CTI-link, de CTI-middleware van de fabrikant, is het systeem verbonden. Talrijke CTI-comfortfuncties zoals oproepbescherming en doorschakelen worden ondersteund. In combinatie met ProCall Enterprise kunt u ook profiteren van geavanceerde Unified Communications-mogelijkheden zoals aanwezigheidsbeheer, instant messaging en audio- / videocommunicatie.

Aura Communication Manager

ECSTA is specifiek ontworpen voor de XML / CTI-interface (DMCC) van de Avaya Aura Communication Manager en is een van de eerste professionele TAPI-stuurprogramma's van derden voor de Avaya Aura Communication Manager. Als onderdeel van de multi-tier Avaya Aura-infrastructuur, biedt het gecentraliseerde telefoniebesturing.

Communication Server 1000

De voor de Avaya Communication Server 1000 - een servergebaseerde en zeer krachtige IP-PBX ontwikkelde ECSTA biedt optimale middleware voor de verbinding van TAPI-compatibele applicaties voor de SIP / CTI-interface van de fabriek. De communicatie Server 1000-platform ondersteunt bedrijfskritieke applicaties zoals Unified Messaging, Customer Contact Center, IVR, Wireless VoIP en IP-telefoons.

Profiteer van voordelen! 

Met een Avaya-communicatiemodule en estos Unified Communications & CTI-software, creëert u een perfecte basis voor moderne en succesvolle communicatie waarvan zowel uw werknemers en partners als hun klanten profiteren. Maak optimaal gebruik van de functionaliteiten van uw Avaya-systeem en van moderne, praktische en eenvoudig te gebruiken Unified Communications-functies van ESTOS. Gebruikersvriendelijk en intuïtief, ze ondersteunen de natuurlijke workflow van de gebruiker.

Combinatietip:

Met de extra applicatie ProCall Analytics is het mogelijk om communicatiegegevens duidelijk voor te bereiden en te analyseren. Door de duidelijke weergave in dashboards kunnen de verkregen gegevens zeer snel worden geëvalueerd. Zo biedt ProCall Analytics een betrouwbare basis voor investeringen in training en opleiding.De persoonlijke gegevens blijven beschermd en aangezien ProCall Analytics een browsergebaseerde applicatie is, kan het op alle platforms worden gebruikt.

Over de faciliteiten van Avaya
IP Office 

Het Avaya IP Office biedt middelgrote bedrijven spraak-, video- en mobiele samenwerking op verschillende apparaten, met ondersteuning voor maximaal 2000 gebruikers. Het systeem biedt dus optimale samenwerking voor mobiele medewerkers verdeeld over verschillende locaties. De IP Office kan flexibel worden geconfigureerd, als een eenvoudig apparaat of gevirtualiseerde software, die een succesvolle communicatieoplossing biedt tegen lage totale eigendoms

Meer over Avaya IP Office leren?

Communication Server 1000

De Avaya Communication Server 1000 is een servergebaseerd krachtig platform. Als een krachtige IP PBX maximaliseert het de netwerkbeschikbaarheid en breidt het toepassingen uit met meer dan 750 verschillende functies voor oproepverwerking en telefonie. Communication Server 1000 levert enterprise-class, enterprise communicatie, een schaalbare groei-oplossing en ononderbroken communicatie.

Meer over Communication Server 1000 leren?

Aura Communication Manager 

Avaya Communication Manager brengt alle communicatietoepassingen samen in één netwerk en maakt ze beschikbaar in de hele onderneming. De Communication Manager maakt communicatie en samenwerking mogelijk voor mobiele telefoons, vergaderzalen en contactcentra. Gemeenschappelijke kenmerken, toepassingen en beheerbaarheid betekenen lage gebruikskosten.

Meer over Aura Communication Manager leren?

estos Blog
Er was geen overeenkomende items gevonden. Verander uw selectie