Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.
CTI Telefonie met Step Ahead
Efficiënt telefoneren. Meer over de opbeller weten.
Inleiding

Persoonlijke communicatie wordt steeds belangrijker. Alleen op die manier krijgt u meer sympathie, persoonlijkheid en vertrouwen.

Gebruik de in Steps Business Solution geïntegreerde estos ProCall CTI Software, en begroet uw bellers persoonlijk:

  • Bij inkomende oproepen opent zich de contact informatie van de beller.
  • Aanvullend is een info-masker (verkoop, ondersteuning, of individuele informatie) met koppelingen naar de recente documenten en acties van de klant. Zoals bijvoorbeeld aanbiedingen, kansen, serviceorders, User-Help-Desk-Meldingen, activiteiten, enz.

Zo hebt u alle belangrijke informatie in één oogopslag.

Integratie - Step Ahead

Bij inkomende oproepen wordt contact informatie van de beller, en extra info maskers (verkoop, ondersteuning, of individuele informatie) met koppelingen naar de recente documenten en acties van de klant (bijvoorbeeld aanbiedingen, kansen, serviceorders, User-Help-Desk-Meldingen, activiteiten) geopend. Bij het uitgaande bellen wordt het gewenste info masker, bijvoorbeeld voor de verkoop of ondersteuning, met de gekoppelde gegevens weergegeven.

Voordelen

 

  • Bespaar tijd door het direct kiezen van de telefoonnummers uit Steps Business Solution of Steps Premium CRM
  • Reduceer typefouten bij het intoetsen van het telefoonnummer
  • Onmiddellijke identificatie van de beller en het bedrijf
  • Info masker met belangrijke gegevens en recente activiteiten
  • Klanten record van de gesprekspartner met een enkele muisklik openen
  • Werk direct rechtstreeks verder in het ERP / CRM-systeem

 

Functies

  • Directe oproep (Click2Call) uit de CRM-contactgegevens
  • Centrale of lokale koppeling van de contact gegevens via MetaDirectory (voor betere zoekprestaties)
  • Individuele aanpassing van het gespreksvenster
  • Aanpassing van ProCall menu's via de gratis estos SDK
  • Open (automatisch of door muisklik) het oorspronkelijke contact formulier vóór, tijdens of na het telefoongesprek
  • Nieuwe leads, accounts of contactpersonen aanmaken met automatisch correct geformatteerde telefoonnummers
  • Rechtstreekse contact overdracht uit de telefoonboek-CD
  • Contact display voor inkomende oproepen
  • CRM contact zoeken via ProCall

 

Met de nieuwe ProCall Enterprise verbetert u de samenwerking in uw onderneming via Federatie ook buiten uw ondernemingsgrenzen. Procall Enterprise Audio & Video communicatie, en Computer Smartphone Integratie via Bluetooth is nu onmiddellijk beschikbaar.

Overigens won de Unified Communications and Collaboration (UCC)-Software van ESTOS in 2014 voor de eerste keer de Lesersprijs van het gerenommeerde vakblad funkschau!

Daarvoor presenteerde estos met Release een verdere significante innovatie: Computer Smartphone Integratie via Bluetooth. Daardoor gebruiken de medewerkers de belangrijkste CTI - functies, zoals de Hotkey-Dial, via Smartphones (iPhone en Android) en andere, bluetooth-geschikte mobiele telefoons.

 

 

Samenwerkingsverbanden
estos Blog
Er was geen overeenkomende items gevonden. Verander uw selectie