Naast belangrijke standaardfuncties zoals een presence display, chat voor eenvoudige samenwerking tussen medewerkers en sneltoetskeuze, ligt de focus op een persoonlijke klantbenadering. Achtergrondinformatie over de klant wordt verstrekt en de contactgeschiedenis en gespreksnotities worden weergegeven of vastgelegd.
Wat is Unified Communicaton en wat betekent het voor uw bedrijf? Meer informatie vinden

Geen hindernissen meer
Bekijk het ProCall-oproepvenster met de gewenste klantinformatie zonder de actieve toepassing op de pc te onderbreken

Snel informatie inzicht
Bel de klantgegevens in Salesforce met een muisklik vanuit het ProCall-oproepvenster, journaal of contact zoeken

Bel meteen
Keuze uit contactgegevens van Salesforce

Gebruik contacten
Neem contactinformatie op van Salesforce in Outlook-contactpersonen

Eenvoudig te bewerken
Breng oproepnotities over van het ESTOS-oproepvenster naar de telefoonactiviteit van Salesforce CRM

Eigen replicator
Replicatie en bewerking van de Salesforce-contact- en stamgegevens met de MetaDiretcory

Slim zoeken
Zoeken via het web via de centrale MetaDirectory met uitgebreide weergave van de belangrijkste klantstamgegevens uit de Salesforce CRM

Individualisering
Individuele aanpassingen op aanvraag
Eigen replicator

Als u op een gekwalificeerde dienstverlener wilt vertrouwen, kunnen we TeleSys als partner aanbevelen. Ze heeft diepgaande kennis van estos-producten en beschikt tegelijkertijd over de nodige ervaring en bijbehorende certificeringen.
Meer over Salesforce-integratie met TeleSys?

Indien nodig bieden wij u met onze "ERP / CRM Integration" professionele technische ondersteuning. Inbegrepen in dit pakket is o.a. een verslag van de specifieke eisen en een haalbaarheidscontrole. De installatie van de MetaDirectory importeert Replicators maakt evenzeer deel uit van de service als de weergave van vijf aangepaste velden.
Overweegt u dit pakket te gebruiken en wilt u meer informatie?
Wilt u eerst meer weten over Salesforce?