estos Software voor DATEV Telefonie Basis – veelvuldig bewezen in de praktijk - voor belastingadviseurs, accountants en advocaten!
Specifiek op uw behoeften aangepaste Unified Communications - en CTI componenten van estos optimaliseren communicatie-intensieve werkprocessen, en verbeteren de samenwerking met partners en klanten. Zodat u zich op de essentie kunt concentreren: optimaal advies geven!
Bespaar tijd, creër toegevoegde waarde!
U start direct vanaf uw hoofd-toepassing, de DATEV Workplace pro, met slechts een enkele muisklik een telefoongesprek met uw klanten. Ongeacht of u DATEV pro Software vor Ort in uw bedrijf gebruikt, of bijvoorbeeld als ASP-oplossing: met de estos bouwstenen profiteren u en daarmee ook uw klanten, van moderne en efficiënte communicatieprocessen.
Onopvallende integratie, aanzienlijke voordelen!
Gebruik uw DATEV Workplace pro en de daarmee verbonden DATEV pro programma's zoals u gewend bent. Door de extra telefonie tab, krijg je een lijst van alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken, die afhankelijk van hun rol zijn toegewezen aan een Opdrachtgever of aan een Akte. Met de estos producten ProCall Enterprise en MetaDirectory, kunt u ook rekenen op tal van andere voordelen.
DATEV pro met ProCall Enterprise en MetaDirectory gebruiken
Moderne Unified Communications & Collaboration Suite
- Oproepnummer indicatie bij inkomend gesprek
- Alle belangrijke informatie is beschikbaar over uw gesprekspartner al zichtbaar voordat de telefoon wordt opgenomen
- Overzicht van de relevante informatie op uw monitor
- Gespreksjournaal met duur en notities voor correct en gemakkelijk creëren van facturen
- Optioneel: DATEV Integratie in de ProCall-client
Meer over ProCall Enterprise
LDAP server voor gemakkelijke toegang tot contact gegevens
- Integratie van alle bedrijfsbrede contactgegevens bronnen
- Opmaak en standaardisatie van contact gegevens
- Bescherming van vertrouwelijke en persoonlijke gegevens
- Veelzijdige toegangsmogelijkheden naar de geconsolideerde database
- Veilige, gemakkelijke toegang via LDAP, browsers, smartphones en tablets
- Rechtstreeks vanuit de DATEV Workplace telefoneren
- Gespreksvenster en contact informatie
- Meer werkstromen rechtstreeks in DATEV pro opstarten
- Automatische gegevens overgebracht naar DATEV pro
- Presence & chat ook extern met Federatie mogelijk
- Informatief gespreksjournaal, zo gaat geen informatie verloren
- Integratie van contact databases & telefoonlijsten
- Groupware integratie
- Beheer van Oproep profielen met kalender integratie
- Smartphone integratie
- Optioneel: Fax integratie en SMS verzenden
- Desktop Sharing met collega's intern
Opmerking: Voorwaarde voor het geïntegreerde gebruik van DATEV pro en estos, is de aanwezigheid van DATEV Telefonie Basis, de DATEV oplossing module om de telefonie aan te sturen vanuit DATEV pro programma's.
Renz-Schuhknecht-Baumann Rechtsanwälte und Steuerberater
In het kantoor van "Renz-Schuhknecht-Baumann Rechtsanwälte und Steuerberater" uit het hart van Stuttgart, werd de integratie van het telefoon-systeem en de DATEV Workplace pro via de estos software modules ProCall Enterprise en de MetaDirectory gemaakt. Snelle en gemakkelijke toegang tot alle client data van de DATEV pro is op deze wijze gewaarborgd voor de werknemers van de onderneming.