Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.

CTI met IP-Centrex van QSC

IPfonie Centraflex van QSC met estos-software voor spraak vanuit de cloud met Unified Communications, CTI en TAPI. 

De combinatie van de flexibele en schaalbare communicatieoplossing uit de cloud, IPfonie Centraflex van QSC, met de estos-software maakt klassieke zelfstandige CTI mogelijk met ProCall One en CTI-functies van derden voor ProCall Enterprise. In dit scenario zorgt de ECSTA voor Broadworks CTI middleware voor een soepele technische integratie.

Cloud Telefonie met CTI

Als telefoonsysteem van hoge kwaliteit biedt IPfonie centraflex de modernste communicatiemogelijkheden, gekoppeld aan de grootst mogelijke flexibiliteit en schaalbaarheid. Alle functionaliteiten worden geleverd vanuit de cloud. Tegelijkertijd hoeft u niet af te zien van uw gebruikelijke veilige, gemakkelijke en professionele telecommunicatie. IPfonie centraflex biedt veel functies en kenmerken die bedrijven nodig hebben voor hun dagelijkse zakelijke communicatie - met aanzienlijk meer flexibiliteit. In combinatie met estos-software hebben gebruikers de mogelijkheid om CTI te gebruiken met IP-Centrex van QSC. 

 

 

YouTube
Echte toegevoegde waarde voor de klant

SEALNET, gevestigd in Duisburg, Duitsland, is één van de eerste klanten die gekozen heeft voor de gecombineerde CTI- en IP-Centrex-oplossing van QSC. Deze ICT-dienstverlener is onder meer actief in het segment Cloud Services & Virtual Offices. Andreas Laege, Managing Director bij SEALNET, benadrukt de bijzondere betekenis van het partnerschap tussen estos en QSC. "IPphonie centraflex met de Unified Communications-functies van ProCall Enterprise creëren voor ons de nodige flexibiliteit op het vlak van locatie, tijd en efficiëntie in de veranderende wereld van het servicewerk. Wij hebben een verbinding met ons CRM-systeem tot stand gebracht en profiteren dus in het bijzonder van de TAPI-ondersteuning. Functionaliteiten zoals nummerresolutie, centrale oproepjournalen en direct bellen vanuit de CRM-oplossing betekenen voor ons een echte toegevoegde waarde!" 

Flexibel - op de PC of mobiel

De bediening is ofwel gemakkelijk via de PC of gewoon mobiel via de smartphone - bijvoorbeeld een iPhone. Een intelligente smartphone-app zorgt onder meer voor een intuïtieve bediening. Gesprekken kunnen worden gestart, doorgeschakeld, conferenties worden gestart, doorschakelingen worden ingesteld en nog veel meer, zelfs als u onderweg bent. Op de werkplek zelf worden alleen de telefonie-eindapparaten (bijvoorbeeld telefoons) aangesloten. De plaats van de werknemer is van secundair belang. 

De stand van zaken

Sinds de lancering van IPfonie centraflex 3.0 werken QSC en estos nauw samen aan de productenzijde. estos heeft ECSTA voor Broadworks van Broadsoft ontwikkeld, een CTI middleware die het protocol van het door QSC gebruikte platform vertaalt naar de Microsoft TAPI standaard. Dit betekent dat IPfonie centraflex in het algemeen kan worden gebruikt met alle TAPI-compatibele toepassingen. De nadruk van de samenwerking ligt op de combinatie met de ProCall Enterprise Unified Communications en CTI-oplossing, die ook voor dit doel is geoptimaliseerd. Zie kantoor op afstand!

Eén nummer - het kan niet eenvoudiger.

Communicatie vindt altijd plaats onder het telefoonnummer van het kantoor, of dat nu in het bedrijf, in het thuiskantoor of zelfs onderweg is. Typische kenmerken van een klassiek telefoonsysteem, zoals doorschakelen, direct kiezen of terugbellen, blijven uiteraard volledig behouden. Daar komen nog praktische functies bij, zoals een bedieningspaneel, voicemail en fax-to-mail- en mail-to-fax-functies. 

Kantoor op afstand met ProCall inspireert!

De Remote Office functie van de combinatie ProCall Enterprise met IPfonie Centraflex inspireert! Stel eenvoudig in via ProCall dat u nu bereikbaar bent in het kantoor aan huis, in een bijkantoor of op de mobiele telefoon (bijv. Android smartphone of iPhone) en al uw zakelijke gesprekken zullen daar worden gerouteerd en correct worden gesignaleerd in ProCall via Pop Up. Hetzelfde geldt voor uitgaande nummerkeuze: Kies een willekeurig nummer via ProCall en het QSC Voice Cloud-platform stelt in elk geval automatisch de nummerkeuze in voor het bijbehorende apparaat.

Samenwerking