Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.

Technische ondersteuning in geval van problemen

Ondersteuning bij de behandeling van storingen.

Ondanks permanente veldproeven, kan worden niet volledig uitgesloten, dat een toepassing in de klant omgeving niet werkt zoals verwacht. Om u de bestmogelijke service te kunnen bieden, werken we op ons hoofdkantoor in Starnberg en in het Benelux kantoor steeds op alle fronten onder optimale druk aan het oplossen van uw probleem. 

Estos technische ondersteuning

Om onze technische ondersteuning u zo goed mogelijk te laten ondersteunen, is het van belang dat u de volgende aanbevelingen in acht neemt:

Bekijk de Release Notes 

Zoek in de Knowledge Base 

Helpdesk Ticket aanmaken 

Support aanvraag formulier estos Benelux 

Download de aanvraag formulier nu! 

YouTube
Top Support Thema

ProCall One Installation

Onze ProCall One Installatie-instructies laten u in ongeveer tien minuten zien hoe u ProCall One in combinatie met een SIP telefoon over ECSTA in bedrijf kunt nemen kan.

 

 

Technische Hotline

Wij staan u in geval van een storing ook persoonlijk ten dienste.

Onze telefonische helpdesk zal u eerste oplossingen voorstellen, of u instructies geven om verder te gaan en indien nodig uw acties voor verdere technische werkzaamheden aan te reiken.

 

Contact opnemen

Analysetools

De volgende hulpprogramma's helpen u mogelijke storingsoorzaken op te sporen:

EPhone.zip TAPI test tool

TapiCaps.exe TSP browser

Audio/Video Testtool

ICE test tool

Meekijken op afstand

De volgende hulpprogramma’s geven ons op een eenvoudige manier externe toegang:

eSupport.exe voor Windows

eSupport.zip voor MAC