Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.

Helpdesk

Altijd beschikbaar wanneer u ondersteuning nodig hebt.

Laatste nieuws, belangrijke opmerkingen, tutorials en een online ticketing systeem. Dit zijn slechts de belangrijkste kenmerken van onze online helpdesk. Zoeken naar configuratie notities, antwoorden op veelgestelde vragen en de definitieve versie releases en comfortabel beheren van uw geopende tickets.

Ticket beheer

Na het aanmaken van een Presales of support ticket, wordt een gebruikersaccount aangemaakt in de helpdesk, als die nog niet bestaat. Daardoor kunt u de rest van uw tickets op elk moment online inzien en onderhouden.

Op verzoek, kunt u uw tickets ook in een team beheren.

 

 

Naar Ticket beheer

 

Help-onderwerpen

Profiteer van onze kennisdatabase voor actuele informatie en instructies voor standaardvereisten.

De artikelen van onze help-onderwerpen zijn onderverdeeld naar product, actualiteit en populariteit.

 

Naar de help-onderwerpen

Nieuws

Actuele berichten over nieuwe productversies, updates of belangrijke notities vind u in de nieuws selectie in de online helpdesk.

U kunt zich abonneren op dit nieuws als RSS-feed.

 

Naar het nieuws

 

 

 

 

estos Blog
Er was geen overeenkomende items gevonden. Verander uw selectie