Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.
Referenties
Hier komen we bij gebruikers die onze software elke dag benutten. De besluitvormers van bedrijven die gebruik maken van onze software. De partners die onze software vermarkten. 
YouTube
IT-Verbund Uelzen 

"De favoriete functie is zeker de goede Outlook-integratie, waardoor ik echt meteen kan zien welke klant of een collega belt", zegt Juliane Jann, netwerkbeheerder bij IT-Verbund Uelzen.

IT-Verbund Uelzen verzorgt de IT van de meeste omliggende Gemeenten en heeft voor zijn klanten een communicatieoplossing ingevoerd met estos-softwareproducten, zoals ProCall Enterprise.

estos helpt Kramp bij telefonische klantherkenning.

estos helpt ons de klant direct te herkennen en vervangt hiermee onze oude tool. estos laat ook zien of iemand beschikbaar is of niet, en toont de gemiste (interne) gesprekken. estos biedt hiermee precies dat wat we zochten, vertelt Kiburg. 

Wat is de winst? 

Er wordt veel tijdwinst geboekt omdat de klant direct wordt herkend. Daarnaast wordt het gesprek op de klant afgestemd en hoeft hij niet continu zijn klantnummer te geven. Kiburg vult aan: "We kunnen direct doorklikken naar ons CRM-systeem, we stemmen (soms letterlijk qua taal) af op de klant, en weten op voorhand al wie we te spreken krijgen, dus kunnen ons direct mentaal voorbereiden op het gesprek. " 

wlw belastingadviseurs accountants wünsch lehnert und partner

Branche: Fiscaal advies
Gebruikte producten: ProCall Enterprise, MetaDirectory

"Met estos was het mogelijk om ons cloud telefoonsysteem te verbinden met de DATEV oplossing," zegt Philipp Wünsch, partner bij wlw steuerberater wirtschaftsprüfer wünsch lehnert und partner mbH. Dankzij deze moderne interface zijn cloud en professionele CTI niet langer een tegenstelling. Medewerkers kunnen gebruik maken van de verschillende communicatiefuncties, zoals chat, en zien in één oogopslag en op alle locaties of een collega aanwezig of afwezig is. 

YouTube
Sparkasse am Niederrhein

Branche: Het Bankwezen
Gebruikte producten: LiveChat

"Op dit moment wordt de LiveChat heel goed gebruikt, voor kleine vragen, voor een probleem dat snel kan worden opgelost," zegt Sandra Gardemann, medewerkster multimediaverkoop bij Sparkasse am Niederrhein.

 

De Sparkasse am Niederrhein gebruikt de LiveChat van estos om haar klanten rechtstreeks via de website extra communicatiemogelijkheden te bieden. 

YouTube
Kertész Kabel AG

Branche: Industriële producten
Gebruikte producten: ixi-UMS en ProCall Enterprise (incl. contactportaal)

Kertész Kabel AG is met meer dan 60 werknemers één van de toonaangevende kabelbedrijven in Zwitserland. Voor de communicatie met klanten en geïnteresseerden vertrouwt Kertész op de softwareknowhow van estos en beschikt het over een totaaloplossing die zowel klassieke communicatiekanalen zoals fax mogelijk maakt als nieuwe mogelijkheden zoals realtime communicatie via de website van het bedrijf in de vorm van audio-/videochats (gebaseerd op de internettechnologie WebRTC).

YouTube
Meer Referentievideo's 

Bekijk ook onze andere video's van de afgelopen jaren. 

Meer referentievideos

Referentieberichten
Kramp

Kramp was opzoek naar een klantherkenningstool. Deze tool kon estos aanbieden doordat estos de koppeling kon maken met CRM van Microsoft Dynamics. Hoe dit werd bereikt en hoe klantgegevens vandaag snel toegankelijk kunnen zijn: 

Referentiebericht lezen 

REYHER GmbH

De firma Reyher Nchfg. GmbH & Co. KG probeerde om te voldoen aan de wens van hun verkoopafdeling, om de telefonie processen te integreren met het bestaande IT-landschap. Hoe het bedrijf nu SAP ERP en IBM Note gebruikt en waarom de oplossing ook veerkrachtig ist:

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Kraus & Naimer GmbH

Kraus & Naimer Produktion GmbH wilde de communicatie tussen hun twee locaties samenvoegen en was daarbij op zoek naar een oplossing, die zowel MultiSite- als ook MultiVendor-productondersteuning had. Hoe dit werd bereikt, en het personeel nu voordeel heeft van een uniforme informatieservice: 

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Steinböhmer GmbH

Autohaus Steinböhmer GmbH & Co.KG heeft gepland om de communicatie naar de klant, en ook tussen respectieve locaties te verbeteren. Bovendien moesten de specifieke databases en verschillende PBX-systemen op elkaar worden aangesloten. Hoe dit is uitgevoerd:

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Rivella AG

Het traditionele bedrijf Rivella was op zoek naar een manier om haar communicatieprocessen te verbeteren en de onderlinge beschikbaarheid van het personeel beter duidelijk te maken. Hoe dit is bereikt en welke functies waarderen de Rivella werknemers :

Referentieberichten lezen (Duitstalig)

Himmelsbach & Sauer

Himmelsbach & Sauer GmbH wilde effectieve communicatie met klanten, agentschappen, en kantoren medewerkers als gerenommeerde belasting consultant en controle. Voor die producten die ze kon worden besloten dit en hoe de bestaande PBX het houden:

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Richard Köstner AG

Branche: Groothandel
Gebruikte producten: ixi-UMS Enterprise 

Het verbeteren van processen in verkoop en inkoop was het doel dat Richard Köstner AG wilde bereiken met Unified Communications. Tegelijkertijd moesten de daarvoor vereiste softwarecomponenten worden geïntegreerd in de bestaande IT-omgeving, zodat acht locaties via terminalservers gebruik konden maken van UC. Richard Köstner AG biedt ideeën voor huis en tuin en levert de bijbehorende merkproducten en diensten.

Lees het referentieverslag

 

 

Friedrich Lütze GmbH

Branche: Elektrotechnische industrie
Gebruikte producten: Contact Kit 

Snel en ongecompliceerd zoeken in de Skype for Business Cliënt naar externe contactpersonen - om dit mogelijk te maken, vertrouwt Friedrich Lütze GmbH op de Contact Kit van estos. Het maakt de integratie mogelijk van contactgegevens uit de CRM- of ERP-programma's die in het bedrijf worden gebruikt in de Skype voor Bedrijven-cliënt. Hoe de werknemers van het internationale bedrijf ook profiteren van de Contact Kit:

Lees het referentieverslag 

hkk ziektekostenverzekering

Branche: Gezondheidszorg
Gebruikte producten: ProCall Enterprise, ProCall Analytics, ProCall Mobile, MetaDirectory und ECSTA Serie 

De hkk ziekteverzekeringsmaatschappij plande een nauwere integratie van haar communicatie en bedrijfsprocessen. Dit was bedoeld om het dagelijkse werk van de werknemers efficiënter te maken en de dienstverlening aan de klanten te professionaliseren. Om dit te bereiken moest het toonaangevende CRM-systeem worden geïntegreerd in de nieuwe communicatieoplossing van de hkk. Dit laatste was ook om de werknemers extra communicatiemogelijkheden te bieden, zoals chat. 

Lees het referentieverslag 

Emil Färber GmbH & Co. KG

Branche: Groothandel in vlees
Gebruikte producten: ixi-UMS Enterprise 

Het is tijdrovend om alle 27 filialen regelmatig te voorzien van het laatste nieuws en om belangrijke klanteninformatie via de fax te verzenden. Een faxserver software moet het werk hier vergemakkelijken en de kosten verminderen. Bovendien moest de software worden geïntegreerd in de bestaande IT-structuur met een virtuele omgeving, Microsoft Exchange Server en Microsoft Outlook. De vleesgroothandel Emil Färber ziet zichzelf als een regionale bemiddelaar tussen de producent en de speciaalzaken in de regio.

Lees het referentieverslag

 

 

Kocher Groothandel, Gißibl GmbH

Branche: Groothandel
Gebruikte producten: ProCall One 

Het telefonische communicatiekanaal speelt een centrale rol in het dagelijkse werk van de medewerkers van Kocher Großhandel. Om de dienstverlening aan de klanten te verbeteren en de werknemers efficiënter te laten werken, kozen de verantwoordelijken voor een totaaloplossing die communicatiefuncties en CRM-software omvat.

Lees het referentieverslag

Spelsberg GmbH

Branche: Elektrische installatie en behuizingstechniek
Gebruikte producten: ProCall Enterprise, MetaDirectory Enterprise en ECSTA Serie

Een verbinding met de cloud CRM Salesforce en de ERP-oplossing proAlpha, dat was de eis van Günther Spelsberg GmbH & Co. KG voor de communicatie- en CTI-software waarnaar zij op zoek waren. "Ik zou op elk moment opnieuw voor de estos-software kiezen. Zowel de integratie met het CRM- en ERP-systeem als de verdere optimalisaties in de communicatie van onze interne verkoopafdeling en het Supply Chain Management hebben volledig aan onze verwachtingen voldaan," concludeert Sören Berka.

 

Lees het referentieverslag 

Cordes Ondernemingsgroep

Branche: Houthandel

Gebruikte producten: ProCall Enterprise, MetaDirectory, ECSTA Serie en ProCall Mobile

De algemene standaardisering van de ICT-structuur, met onder andere de integratie van softphones en mobiele toestellen, en de integratie van het Voxtron Communication Center met de gebruikte Unified Communications-software, waren voor de Cordes-groep de redenen om ProCall Enterprise zo snel mogelijk te updaten. De Cordes Ondernemingsgroep is één van de grootste Duitse groepen van ondernemingen in de houtindustrie.

Lees het referentieverslag

Heeft u vragen over onze referenties, neem dan contact met mij op
Gerbert Vossers

Gerbert Vossers

Technical Sales Account Manager

Multimedia visitekaartje

Is uw referentie hier al bij? 
Een overzicht van de verschillende branches die gebruik maken van onze software. 

 

 

Mist u uw referentieklant? 

Download de huidige referentie vragenlijst, en stuur het naar:

 

Referentie vragenlijst downloaden