estos helpt ons de klant direct te herkennen en vervangt hiermee onze oude tool. estos laat ook zien of iemand beschikbaar is of niet, en toont de gemiste (interne) gesprekken. estos biedt hiermee precies dat wat we zochten, vertelt Kiburg.
Er wordt veel tijdwinst geboekt omdat de klant direct wordt herkend. Daarnaast wordt het gesprek op de klant afgestemd en hoeft hij niet continu zijn klantnummer te geven. Kiburg vult aan: "We kunnen direct doorklikken naar ons CRM-systeem, we stemmen (soms letterlijk qua taal) af op de klant, en weten op voorhand al wie we te spreken krijgen, dus kunnen ons direct mentaal voorbereiden op het gesprek. "

Kramp was opzoek naar een klantherkenningstool. Deze tool kon estos aanbieden doordat estos de koppeling kon maken met CRM van Microsoft Dynamics. Hoe dit werd bereikt en hoe klantgegevens vandaag snel toegankelijk kunnen zijn:
De firma Reyher Nchfg. GmbH & Co. KG probeerde om te voldoen aan de wens van hun verkoopafdeling, om de telefonie processen te integreren met het bestaande IT-landschap. Hoe het bedrijf nu SAP ERP en IBM Note gebruikt en waarom de oplossing ook veerkrachtig ist:
Kraus & Naimer Produktion GmbH wilde de communicatie tussen hun twee locaties samenvoegen en was daarbij op zoek naar een oplossing, die zowel MultiSite- als ook MultiVendor-productondersteuning had. Hoe dit werd bereikt, en het personeel nu voordeel heeft van een uniforme informatieservice:
Autohaus Steinböhmer GmbH & Co.KG heeft gepland om de communicatie naar de klant, en ook tussen respectieve locaties te verbeteren. Bovendien moesten de specifieke databases en verschillende PBX-systemen op elkaar worden aangesloten. Hoe dit is uitgevoerd:
Het traditionele bedrijf Rivella was op zoek naar een manier om haar communicatieprocessen te verbeteren en de onderlinge beschikbaarheid van het personeel beter duidelijk te maken. Hoe dit is bereikt en welke functies waarderen de Rivella werknemers :
Himmelsbach & Sauer GmbH wilde effectieve communicatie met klanten, agentschappen, en kantoren medewerkers als gerenommeerde belasting consultant en controle. Voor die producten die ze kon worden besloten dit en hoe de bestaande PBX het houden:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Download de huidige referentie vragenlijst, en stuur het naar: