"De favoriete functie is zeker de goede Outlook-integratie, waardoor ik echt meteen kan zien welke klant of een collega belt", zegt Juliane Jann, netwerkbeheerder bij IT-Verbund Uelzen.
IT-Verbund Uelzen verzorgt de IT van de meeste omliggende Gemeenten en heeft voor zijn klanten een communicatieoplossing ingevoerd met estos-softwareproducten, zoals ProCall Enterprise.
estos helpt ons de klant direct te herkennen en vervangt hiermee onze oude tool. estos laat ook zien of iemand beschikbaar is of niet, en toont de gemiste (interne) gesprekken. estos biedt hiermee precies dat wat we zochten, vertelt Kiburg.
Er wordt veel tijdwinst geboekt omdat de klant direct wordt herkend. Daarnaast wordt het gesprek op de klant afgestemd en hoeft hij niet continu zijn klantnummer te geven. Kiburg vult aan: "We kunnen direct doorklikken naar ons CRM-systeem, we stemmen (soms letterlijk qua taal) af op de klant, en weten op voorhand al wie we te spreken krijgen, dus kunnen ons direct mentaal voorbereiden op het gesprek. "
Branche: Fiscaal advies
Gebruikte producten: ProCall Enterprise, MetaDirectory
"Met estos was het mogelijk om ons cloud telefoonsysteem te verbinden met de DATEV oplossing," zegt Philipp Wünsch, partner bij wlw steuerberater wirtschaftsprüfer wünsch lehnert und partner mbH. Dankzij deze moderne interface zijn cloud en professionele CTI niet langer een tegenstelling. Medewerkers kunnen gebruik maken van de verschillende communicatiefuncties, zoals chat, en zien in één oogopslag en op alle locaties of een collega aanwezig of afwezig is.
Branche: Het Bankwezen
Gebruikte producten: LiveChat
"Op dit moment wordt de LiveChat heel goed gebruikt, voor kleine vragen, voor een probleem dat snel kan worden opgelost," zegt Sandra Gardemann, medewerkster multimediaverkoop bij Sparkasse am Niederrhein.
De Sparkasse am Niederrhein gebruikt de LiveChat van estos om haar klanten rechtstreeks via de website extra communicatiemogelijkheden te bieden.
Branche: Industriële producten
Gebruikte producten: ixi-UMS en ProCall Enterprise (incl. contactportaal)
Kertész Kabel AG is met meer dan 60 werknemers één van de toonaangevende kabelbedrijven in Zwitserland. Voor de communicatie met klanten en geïnteresseerden vertrouwt Kertész op de softwareknowhow van estos en beschikt het over een totaaloplossing die zowel klassieke communicatiekanalen zoals fax mogelijk maakt als nieuwe mogelijkheden zoals realtime communicatie via de website van het bedrijf in de vorm van audio-/videochats (gebaseerd op de internettechnologie WebRTC).
Kramp was opzoek naar een klantherkenningstool. Deze tool kon estos aanbieden doordat estos de koppeling kon maken met CRM van Microsoft Dynamics. Hoe dit werd bereikt en hoe klantgegevens vandaag snel toegankelijk kunnen zijn:
De firma Reyher Nchfg. GmbH & Co. KG probeerde om te voldoen aan de wens van hun verkoopafdeling, om de telefonie processen te integreren met het bestaande IT-landschap. Hoe het bedrijf nu SAP ERP en IBM Note gebruikt en waarom de oplossing ook veerkrachtig ist:
Kraus & Naimer Produktion GmbH wilde de communicatie tussen hun twee locaties samenvoegen en was daarbij op zoek naar een oplossing, die zowel MultiSite- als ook MultiVendor-productondersteuning had. Hoe dit werd bereikt, en het personeel nu voordeel heeft van een uniforme informatieservice:
Kramp was opzoek naar een klantherkenningstool. Deze tool kon estos aanbieden doordat estos de koppeling kon maken met CRM van Microsoft Dynamics. Hoe dit werd bereikt en hoe klantgegevens vandaag snel toegankelijk kunnen zijn:
De firma Reyher Nchfg. GmbH & Co. KG probeerde om te voldoen aan de wens van hun verkoopafdeling, om de telefonie processen te integreren met het bestaande IT-landschap. Hoe het bedrijf nu SAP ERP en IBM Note gebruikt en waarom de oplossing ook veerkrachtig ist:
Kraus & Naimer Produktion GmbH wilde de communicatie tussen hun twee locaties samenvoegen en was daarbij op zoek naar een oplossing, die zowel MultiSite- als ook MultiVendor-productondersteuning had. Hoe dit werd bereikt, en het personeel nu voordeel heeft van een uniforme informatieservice:
Kramp was opzoek naar een klantherkenningstool. Deze tool kon estos aanbieden doordat estos de koppeling kon maken met CRM van Microsoft Dynamics. Hoe dit werd bereikt en hoe klantgegevens vandaag snel toegankelijk kunnen zijn:
De firma Reyher Nchfg. GmbH & Co. KG probeerde om te voldoen aan de wens van hun verkoopafdeling, om de telefonie processen te integreren met het bestaande IT-landschap. Hoe het bedrijf nu SAP ERP en IBM Note gebruikt en waarom de oplossing ook veerkrachtig ist:
Kraus & Naimer Produktion GmbH wilde de communicatie tussen hun twee locaties samenvoegen en was daarbij op zoek naar een oplossing, die zowel MultiSite- als ook MultiVendor-productondersteuning had. Hoe dit werd bereikt, en het personeel nu voordeel heeft van een uniforme informatieservice:
Download de huidige referentie vragenlijst, en stuur het naar: