Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.
Referenties
Hier komen we bij gebruikers die onze software elke dag benutten. De besluitvormers van bedrijven die gebruik maken van onze software. De partners die onze software vermarkten. 
estos helpt Kramp bij telefonische klantherkenning.

estos helpt ons de klant direct te herkennen en vervangt hiermee onze oude tool. estos laat ook zien of iemand beschikbaar is of niet, en toont de gemiste (interne) gesprekken. estos biedt hiermee precies dat wat we zochten, vertelt Kiburg. 

 

Wat is de winst? 

 

Er wordt veel tijdwinst geboekt omdat de klant direct wordt herkend. Daarnaast wordt het gesprek op de klant afgestemd en hoeft hij niet continu zijn klantnummer te geven. Kiburg vult aan: "We kunnen direct doorklikken naar ons CRM-systeem, we stemmen (soms letterlijk qua taal) af op de klant, en weten op voorhand al wie we te spreken krijgen, dus kunnen ons direct mentaal voorbereiden op het gesprek. " 

Meer Referentievideo's 

Bekijk ook onze andere video's van de afgelopen jaren. 

Meer referentievideos

Referentieberichten
Kramp

Kramp was opzoek naar een klantherkenningstool. Deze tool kon estos aanbieden doordat estos de koppeling kon maken met CRM van Microsoft Dynamics. Hoe dit werd bereikt en hoe klantgegevens vandaag snel toegankelijk kunnen zijn: 

Referentiebericht lezen 

REYHER GmbH

De firma Reyher Nchfg. GmbH & Co. KG probeerde om te voldoen aan de wens van hun verkoopafdeling, om de telefonie processen te integreren met het bestaande IT-landschap. Hoe het bedrijf nu SAP ERP en IBM Note gebruikt en waarom de oplossing ook veerkrachtig ist:

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Kraus & Naimer GmbH

Kraus & Naimer Produktion GmbH wilde de communicatie tussen hun twee locaties samenvoegen en was daarbij op zoek naar een oplossing, die zowel MultiSite- als ook MultiVendor-productondersteuning had. Hoe dit werd bereikt, en het personeel nu voordeel heeft van een uniforme informatieservice: 

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Steinböhmer GmbH

Autohaus Steinböhmer GmbH & Co.KG heeft gepland om de communicatie naar de klant, en ook tussen respectieve locaties te verbeteren. Bovendien moesten de specifieke databases en verschillende PBX-systemen op elkaar worden aangesloten. Hoe dit is uitgevoerd:

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Rivella AG

Het traditionele bedrijf Rivella was op zoek naar een manier om haar communicatieprocessen te verbeteren en de onderlinge beschikbaarheid van het personeel beter duidelijk te maken. Hoe dit is bereikt en welke functies waarderen de Rivella werknemers :

Referentieberichten lezen (Duitstalig)

Himmelsbach & Sauer

Himmelsbach & Sauer GmbH wilde effectieve communicatie met klanten, agentschappen, en kantoren medewerkers als gerenommeerde belasting consultant en controle. Voor die producten die ze kon worden besloten dit en hoe de bestaande PBX het houden:

Referentiebericht lezen (Duitstalig)

Is uw referentie hier al bij? 
Een overzicht van de verschillende branches die gebruik maken van onze software. 

 

 

Mist u uw referentieklant? 

Download de huidige referentie vragenlijst, en stuur het naar:

 

Referentie vragenlijst downloaden