Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.
De nieuwe producten van estos
Nu beschikbaar

Overzichtelijker, eenvoudiger en comfortabeler: Met de nieuwe grote versies van ProCall Enterprise, MetaDirectory Enterprise, de ECSTA-serie, ixi-UMS Enterprise, LiveChat en ProCall Analytics (bèta) hebben we onze Software voor Unified Communications, Unified Messaging en Communicatie rechtstreeks via de websites voor u - onze partners en eindgebruikers - verder geoptimaliseerd.

 

Meer info in onze webinars

ProCall 7 Enterprise
Voor de gebruikers:

Meer duidelijkheid voor aanwezigheidsmanagement: Duidelijk omschreven gebieden voor aanwezigheid, informatie en actie illustreren de beschikbaarheid van een persoon: De aanwezigheidsruimte gebruikt kleur om de beschikbaarheid aan te geven, bijvoorbeeld aanwezig, afwezig of bezet. In de informatieruimte staat de naam en de beschikbaarheid van een persoon, zoals een mobiele telefoon, thuiskantoor, flexwerkplek of kantoor. Het actiegebied biedt de contactmogelijkheden zoals call, chat of video voor selectie. Door middel van één muisklik wordt de communicatie intuïtief en eenvoudig tot stand gebracht.

Comfortabele uitwisseling van informatie: Gebruikers kunnen nu inhoud zoals bestanden, foto's of video's delen via de chat. Indien nodig kan de maximale bestandsgrootte worden ingesteld en kunnen bestandsformaten worden uitgesloten.

Beter bereikbaar onderweg: Smartphonegebruikers kunnen gebruik maken van aanwezigheidsprofielen zoals thuiskantoor of kantoor. Collega's worden zo wederzijds geïnformeerd over de actuele beschikbaarheid. 

Voor de beheerders:

Vereenvoudigde aansluiting van CRM-, ERP- en branche-oplossingen: Het hoofd- en contextmenu en de gespreksvensters in ProCall Client voor Windows kunnen worden uitgebreid en aangepast zonder te programmeren. Gebruikers hebben met één klik toegang tot de betreffende applicatie vanuit het gespreksvenster. De configuratie wordt individueel uitgevoerd op elk werkstation of administratief op de UCServer via grafische gebruikersinterfaces.

Comfortabele configuratie: Favoriete contacten, monitor content, speed dials en acties kunnen worden ingesteld, gedistribueerd en uitgerold via UCServer groepen of UCServer profielen. De complexe configuratie via XML-bestanden is niet meer nodig.

Meer informatie over ProCall Enterprise

MetaDirectory 5 Enterprise

Verbeterde "zoekervaring": De nieuwe full-text search is gebaseerd op moderne zoekmachines. Gebruikers kunnen nog sneller contacten vinden, zelfs met grote databases.

Toegang tot alle gegevens onderweg: Gebruikers kunnen de nieuwe responsieve webportaal niet alleen met een laptop of op de werkplek gebruiken, maar ook met een smartphone en tablet.

Meer overzichtelijkheid: Met Contact Merge worden de resultaten uit verschillende gegevensbronnen duidelijk samengevat in één contactpersoon in het webportaal.

Meer informatie over MetaDirectory

ECSTA 6 Serie

Vereenvoudigde configuratie: ECSTA detecteert SIP-lijnen en filtert deze uit. De beheerder kan direct zien welke lijnen SIP-softphone lijnen zijn voor ProCall Enterprise en hoeven dus niet door ECSTA te worden bestuurd. Dit maakt de configuratie gemakkelijker en voorkomt fouten.

Beschikbaar voor de volgende systemen:

  • Alcatel OmniPCX Office en OmniPCX Enterprise
  • Avaya IP Office 
  • Hipath 2000,3000 en 5000
  • Mitel MiVoice MX-ONE, Mitel MiVoice 400 en Mitel 100
  • Telekom Octopus
  • Unify OpenScape Business en OpenScape 4000
  • Teles C5

 

ECSTA voor SIP Telefoons: Polycom-apparaten worden nu ondersteund.

Meer informatie over de ECSTA-serie

ixi-UMS 7 Enterprise

Meer overzichtelijkheid: Het nieuwe gebruikersportaal biedt gebruikers het webjournaal, de gebruikersinstellingen en de webgebaseerde voicemailboxconfiguratie onder één interface. Een oproep op de webpagina is voldoende om toegang te krijgen tot het individuele gebruikersportaal.

Comfortfuncties voor antwoordapparaten: Met de voicemailbox kunnen gebruikers nu wenselijke teksten in tekstvorm invoeren: Via TTS (Text to Speech) worden deze vertaald naar spraak. Bovendien kunnen groetteksten speciaal voor interne bellers worden opgeslagen. Het is nu ook mogelijk om groetteksten op te nemen via een op de PC aangesloten microfoon/hoofdtelefoon.

Eenvoudige adressering en meer veiligheid: Er is nu een adresboek voor de SMTP-client. Hiermee kan de gebruiker eenvoudig het e-mailadres van de ontvanger selecteren. Indien nodig wordt het nieuwste TLS-coderingsprotocol ondersteund.

Verbeteringen voor bedrijven: De beheerder kan nu nog eenvoudiger MultiSite scenario's opzetten voor grote bedrijven met gedistribueerde locaties.

Geïntegreerd met UCC: Via één enkel aangepast tabblad in de ProCall Client kan de gebruiker zijn individuele gebruikersportaalpagina van ixi-UMS openen. 

Meer informatie over ixi-UMS Enterprise

LiveChat 2005

Snelle uitwisseling van informatie: Bezoekers van de website en consultants delen inhoud zoals bestanden, foto's of video's via de chat, vergelijkbaar met ProCall Enterprise. De beheerder kan de maximale grootte van de bestanden bepalen en indien nodig bestandsformaten uitsluiten.

Geef antwoord en ga verder: Deelnemers aan de chat kunnen antwoorden op bepaalde berichten uit de geschiedenis of berichten doorsturen naar andere gebruikers.

Makkelijk te vinden:  Consultants kunnen in de verschillende chatrooms - Team, Privé of Openbaar - zoeken naar personen, groepen of content.

Gemakkelijker te hanteren:
De volledig vernieuwde gebruikersinterface verbetert de gebruiksvriendelijkheid voor de medewerkers van de bedrijven die de bezoekers van de website adviseren. Zo kunnen bijvoorbeeld het display en de achtergrond individueel worden ingesteld.

Meer informatie over LiveChat

ProCall Analytics 3 (bèta)

Uitgebreide evaluatie:  De communicatiegegevens van de softphonegesprekken worden ook in overzichtelijke dashboards weergegeven.

Eenvoudiger licentieverlening: In de toekomst zal dit per server gebeuren.

Meer informatie over ProCall Analytics