Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.

CallControlGateway

Verbindt uw telefoonsysteem met Microsoft Skype for Business en OCS.

De CallControlGateway verenigt traditionele telefoonsystemen en Microsoft Skype for Business / OCS. Op deze manier hebt u de mogelijkheid om Microsoft Skype for Business met traditionele telefoniefuncties uit te breiden. Telefoongesprekken kunnen nu bijvoorbeeld rechtstreeks vanaf uw Skype for Business client worden gestart of geaccepteerd.

 

 

CallControllGateway integreert: veel en snel

Door het gebruik van de CallControlGateway beschermt u uw bestaande investeringen in uw telefoon systeem of software licenties. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van telefonie en onze nauwe samenwerking met het bedrijf Microsoft, we maken een perfecte integratie en een hoge compatibiliteit mogelijk. Voor u betekent dit geen dure nieuwe aankopen.

Onbeperkte Schaalbaarheid over verschillende locaties en telefoonapparatuur fabrikanten heen

CallControlGateway is ontworpen voor het gebruik in bedrijven met 20 tot 1.000 medewerkers. Vanuit technisch oogpunt biedt het onbeperkte schaalbaarheid. Het is daarom raadzaam voor zowel kleine en zeer grote scenario's in combinatie met telefoonsystemen zoals Unify OpenScape Business X3/X5/X8, Siemens HiPath 3000/4000/OpenScapeVoice, Avaya-Nortel CS1000, Alcatel OmniPCX 4400, Cisco CallManager en AASTRA 800/5000.

Functies van CallControlGateway
Telefoonfuncties voor Skype for Business

Telefoonfuncties voor Skype for Business

Oproepen zien.
Binnenkomende oproepen worden aangeduid binnen de Microsoft Skype for Business-client via een popup. Vanaf daar kunnen ze worden aangenomen, in de wacht gezet, of omgeleid naar elk ander gewenst toestel. 

Signalering van een gemiste oproep

Signalering van een gemiste oproep

Gemiste Oproep bekijken.
Kunt u een telefoonoproep niet beantwoorden, dan ontvangt u een e-mailbericht. Dus u bent ook onderweg altijd op de hoogte over alle gemiste oproepen - en dat, zelfs wanneer uw PC is uitgeschakeld.

Nieuwe persence-status "Aan de telefoon"

Nieuwe persence-status "Aan de telefoon"

Beschikbaarheid van collega’s zien.
Opdat uw collega's onmiddellijk zien kunnen dat u belt, en niet bereikbaar bent per telefoon, zal dit worden aangegeven binnen de Microsoft Skype for Business-client als nieuwe aanwezigheidsstatus "aan de telefoon".

Keuze van toepassingen van andere leveranciers

Keuze van toepassingen van andere leveranciers

Integreren van derde-partij contactgegevens.
Veel CRM en ERP systemen bieden de mogelijkheid om verbinding te maken met een telefoon-systeem met behulp van de standaard TAPI. CallControlGateway biedt deze interface ook op elke client en creëert daarmee een maximale compatibiliteit met third-party applicaties.

Technische voorschriften

Voor de aansluiting van een telefoonsysteem aan Microsoft Skype for Business, moeten deze de TAPI-standaard ondersteunen. Aan de Skype for Business-zijde moet de Remote CallControll (RCC) functionaliteit worden ingeschakeld. Hiervoor is een + CAL licentie per gebruiker nodig.

Ondersteunde besturingssystemen

  • Windows Server 2003 & 2003R2
  • Windows Server 2008 & 2008R2
  • Windows Server 2012 & 2012R2

Ondersteunde versies

  • Live Communications Server 2005
  • Office Communications Server 2007
  • Office Communications Server 2007 R2
  • Lync Server 2010 SP1
  • Lync Server 2013
  • Lync Client 2013 (vanaf versie 15.0.4551.1005)

 

Heeft u vragen over de integratie van Microsoft Skype for Business met uw telefoonsysteem? Neem contact op met ons.

Downloads-Software

Topologie
Test onze software nu 45 dagen gratis en zonder registratie

De CallControlGateway breidt Microsoft Skype for Business uit met telefonie functionaliteiten. Gebruik CallControlGateway na de testperiode verder, als u via uw technologiepartner of onze online shop een licentiesleutel bestelt, en daarmee de software activeert.

Test de software nu!

Heeft u een helpende hand nodig?

Heeft u hulp nodig bij het opzetten van de software, of heeft u gewoonweg geen tijd?

U wilt zich beveiligen met een SA (Software Assurance) of SLA (Service Level Agreement)? 

Meer informatie over dit onderwerp vindt u onder de volgende links:

Software Assurance & SLA

 

Professionele Diensten

Optionele producten
ECSTA Serie

De professionele CTI-Middleware van de ECSTA Serie van estos maakt het mogelijk om de integratie te realiseren van veelgebruikte CSTA-compatible telefoon-systemen met de CallControlGateway. Kijk hier, voor welke telefoonsystemen ECSTA middleware beschikbaar is.

Meer informatie 

MetaDirectory

U wilt een contact database koppelen voor het opzoeken van gegevens. De MetaDirectory voegt verschillende contactdata voor de CallControlGateway samen. Het levert gestandaardiseerde namen, adressen, telefoonnummers en klant-specifieke gegevens, en maakt het beschikbaar in het e-mailbericht voor gemiste oproepen.

Meer informatie 

Contact Kit

De Contact Kit voor Skype for Business integreert uw contactgegevens uit ERP / CRM-systemen, rechtstreeks in Microsoft Skype for Business. Optimaliseer uw processen en verbeter uw klant- en medewerkertevredenheid. De Contact Kit voor Skype for Business is de weg naar het optimale communicatieproces.

Meer informatie

Partnerschappen en certificeringen
estos Blog
Er was geen overeenkomende items gevonden. Verander uw selectie