Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.

ProCall Analytics

Ontdek uw kansen. Optimaliseer uw communicatie processen.

ProCall Analytics is een plug-in voor Procall Enterprise, die de gegevens van uw gesprekken in een overzichtelijke dashboard toont. Op deze manier heeft u belangrijke management informatie over communicatie-intensieve processen waardoor u betere management beslissingen kunt nemen.

 Test hier

Hoe neemt u belangrijke beslissingen?

ProCall analytics stelt u in de gelegenheid beter en meer weloverwogen beslissingen te nemen. U kunt mede hiermee het optimaliseren van de beschikbaarheid van medewerkers in uw bedrijf en de klanttevredenheid verbeteren door eenvoudige en gestroomlijnde verwerking en evaluatie van de gegevens over gevoerde gesprekken in specifieke statistieken. Deze overzichtelijke informatie kan dienen als basis voor investeringen, onderwijs en opleiding.

De belangrijkste kenmerken in één oogopslag

  • Minimaal vereiste configuratie
    Via een naadloze integratie met ProCall enterprise is de configuratie minimaal
  • Beschikbaar op alle apparaten
    Omdat het om een browser-gebaseerde responsive applicatie gaat
  • Data security is een topprioriteit
    Uw persoonsgegevens zijn natuurlijk beschermd

  • Overzichtelijke statistieken
    Vooraf gedefinieerde statistieken leveren de belangrijkste overzichten van uw gespreksgedrag in één oogopslag
  • Verdere analyses
    Enkele statistieken zijn ook voorzien van een zogenaamde "drill-down"-functie.
  • Exportfunctie
    Rapporten als PDF of als CSV-, XML- of HTML-bestand.

Ervaar het nu zelf.

Gebruik ons online demo-systeem om een overzicht van de functies van ProCall Analytics snel en gemakkelijk te ervaren.

 

Naar het demo-systeem

Functies in detail

Minimaal vereiste configuratie

Via een naadloze integratie met ProCall enterprise is de configuratie minimaal. Alle communicatiegegevens worden automatisch real-time getoond en geëvalueerd.

Beschikbaar op alle apparaten

Omdat het om een browser-gebaseerde responsive applicatie gaat, kan deze worden gebruikt met alle populaire browsers op vrijwel alle apparatuur.

Data security is een topprioriteit

Het is mogelijk, dankzij het uitgebreide machtiging systeem, om inzage te beperken van anderen over evaluaties/statistieken die bestemd zijn voor op groepsniveau opererende medewerkers in een restrictieve scenario's.

Overzichtelijke statistieken

Vooraf gedefinieerde statistieken leveren de belangrijkste overzichten van uw gespreksgedrag in één oogopslag. U kunt bijvoorbeeld evalueren op basis van gebruikers, contactpersonen en projecten. Een management samenvatting geeft een overzicht van de belangrijkste punten.

Verdere analyses

Enkele statistieken zijn ook voorzien van een zogenaamde "drill-down"-functie. Antwoorden op vragen zoals "wat zijn de belangrijkste redenen voor een onbeantwoorde vraag?" of "welke klant belt het meest en veroorzaakt daardoor extra werkdruk?" kunnen worden beantwoord met slechts een klik.

Exportfunctie

Met een export-functie kunt u de belangrijkste cijfers en grafieken opslaan of ze gebruiken in presentaties of documenten.

Ondersteunde telefonie centrales

U kunt op elke willekeurige telefooncentrale, waar u ook ProCall Enterprise gebruikt ProCall analytics inzetten. De PBX moet via ECSTA moet worden gebonden, voor een nauwkeurige evaluatie van oproepen. Reden hiervoor zijn technische beperkingen die kunnen ontstaan tijdens de “tracking” van complexe routeringsscenario's die uit een verbinding via standaard TAPI-stuurprogramma kunnen voorkomen. Van deze regel worden uitgesloten: de ECSTA voor SIP telefoons en ECSTA voor snom.

Systeemvereisten

Windows Server 2008 / 2008 R2 / 2012 / 2012 R2
SQL Server 2008 / 2008 R2 / 2012 /2014 / 2016 / 2017

.NET Framework 4.0

IE ab Version 9; Firefox ab Version  17; Google Chrome ab Version 24; Safari 5 und 6 Mobile (ab iOS 7, Mac OS X)

estos Blog
Er was geen overeenkomende items gevonden. Verander uw selectie