Javascript is deactivated and some parts of the website will not work. Please activate Javascript.

ProCall 6 Enterprise

Unified Communications & CTI Software Suite 

Met ProCall Enterprise kunnen bedrijven hun communicatie en samenwerking binnen en buiten de bedrijfsgrenzen verbeteren met partners, leveranciers en klanten. Dit maakt het dagelijks werk van de medewerkers efficiënter en de klanten tevredener. ProCall Enterprise kan platform-onafhankelijk zijn en device-spanning, waardoor native clients voor iOS en Android worden aangeboden.

 

ProCall 6 Enterprise testen!

ProCall Enterprise - alle communicatie functioneert in één applicatie

De communicatie van een bedrijf, zowel intern als extern, wordt steeds diverser. Als een Unified Communications & CTI software suite ondersteunt ProCall Enterprise deze diversiteit door alle belangrijke communicatiekanalen in één applicatie te combineren. Naast bewezen CTI (computer telefonie intergratie), instant messaging, aanwezigheidsmanagement en bureaubladen delen, biedt ProCall Enterprise ook audio / video-chats. De optionele intergratie van communicatiefuncties in de bedrijfsprocessen van een bedrijf (intergratie van bedrijfsprocessen) en het voordeel van het uitwisselen van aanwezigheidsinformatie met vrienden via haar eigen bedrijfsgrens (via Federatie) maken ProCall Enterprise een full-scale communicatie applicatie waaruit zowel medewerkers als klanten profiteren.

 

YouTube
De belangrijkste kenmerken van ProCall Enterprise
Computer Telefonie Integration (CTI)

Computer Telefonie Integration (CTI)

Het gebruik van CTI vergemakkelijkt uw dagelijkse werkstappen. Potentiële bronnen van fout zijn verminderd. De telefoon wordt gecontroleerd door de pc.

Softphone functies (SIP)

Softphone functies (SIP)

De geïntegreerde SIP-compatibele softphone laat werknemers toe om direct over de pc te praten. Ongecompliceerd en veilig van de weg.

Audio / Video Communicatie (WebRTC)

Audio / Video Communicatie (WebRTC)

Op basis van de internettechnologie WebRTC (Real Tim Communication) profiteert u van eenvoudige communicatie, ondanks afstand.

Contact portaal / Multimediale visitekaartje

Contact portaal / Multimediale visitekaartje

De website van het bedrijf wordt het interactiemedium voor uw klant. Met tekst, audio en audio / video chats. cloud ready dankzij estos UCConnect.

Screen Sharing

Screen Sharing

Met het eenvoudige scherm delen kunt u documenten met uw gesprekpartner bekijken en bewerken.

Federation

Federation

Netwerken via Federation stelt u in staat om informatie veilig uit te wisselen over de grenzen van uw bedrijf.

Integratie met Bluetooth

Integratie met Bluetooth

Naast CTI voor uw desktop telefoon biedt ProCall Enterprise ook CTI-functies voor smartphones en Bluetooth-mobiele telefoons. Zo simpel als in de auto.

Instant Messaging (Chat)

Instant Messaging (Chat)

Deel makkelijk korte berichten met collega's en klanten of geef snel en direct belangrijke informatie door.

Aanwezigheisbeheer

Aanwezigheisbeheer

Herken de beschikbaarheid van uw collega's in een oogopslag en selecteer het juiste communicatiepad voor het contact.

Business Process Integration (CEBP)

Business Process Integration (CEBP)

Ga nog een stap verder en integreer de communicatiefuncties in de bedrijfsprocessen van uw bedrijf. Zo creëert u extra toegevoegde waarde.

Unified Messaging Integration

Unified Messaging Integration

Integreer Unified Messaging Services zoals Fax, Voice Mailbox en SMS in ProCall Enterprise voor extra communicatie functies. Met ixi-UMS Business.

MultiSite

MultiSite

Bind gedistribueerde sites aan op één en dezelfde UCServer. Aanwezigheid en contactgegevens kunnen over de vestigingen worden bekeken.

MultiVendor

MultiVendor

Integreer de verschillende telefoonsystemen van verschillende fabrikanten in een applicatie, zowel vanuit de cloud of op locatie. Meer over MultiVendor.

MultiDevice

MultiDevice

MultiDevice betekent dat ProCall Enterprise platform onafhankelijk en apparaatsterkend kan zijn, en biedt ook native clients voor macOS, iOS en Android.

ProCall Enterprise voor het Windows-werkstation

Met ProCall Enterprise, de inheemse client voor Microsoft Windows, kunnen organisaties hun communicatie en samenwerking intern en over bedrijfsgrenzen verbeteren met partners, leveranciers en klanten.

Naast bewezen CTI (Computer, Telefoon, Integratie), instant messaging, presence management, screen sharing en federation, biedt ProCall Enterprise ook audio / video (WebRTC-gebaseerde) mogelijkheden via de corporate webpagina en het multimediale visitekaartje. Softphone functies (SIP) en integratie met Bluetooth zijn verdere innovaties.

Meer over Microsoft Windows Client

ProCall Mobile - native apps voor iOS en Android

ProCall Mobile is een native smartphone en tablet app voor iPad, iPhone en Android met geselecteerde Unified Communications en CTI functies.

De nieuwste versie heeft een modern design en een grondig herzien operationeel concept. De focus ligt op makkelijke toegang tot ProCall Mobile's bewezen communicatiemogelijkheden. Functies zoals videochat of de integratie van softphone-functies (SIP) evalueren de nieuwe app aanzienlijk.

Meer informatie over de iOS- en Android- apps

ProCall Enterprise voor het Mac-werkstation

ProCall Enterprise voor macOS is een native client voor de Mac met geselecteerde Unified Communications en CTI-functies. De nieuwste versie heeft een modern design en een herzien operationeel concept. Hiermee kunnen gebruikers van kleine en middelgrote bedrijven profiteren van de bewezen eigenschappen van de Unified Communications & CTI Software Suite ProCall Enterprise en hun samenwerking verbeteren.

Meer over de macOS-client

Hybrid Cloud-apparaten met UCConnect

UCConnect is een platform van estos voor de cloud. Het biedt een verscheidenheid aan bouwstenen voor bedrijven die vertrouwen hebben op het Hybrid Cloud-concept en dus ook softwarecomponenten uit de cloud uitvoeren naast hun eigen hardware. De online diensten die beschikbaar zijn via UCConnect maken het makkerlijker om de app te starten of communicatie op te zetten via het contact portal en multimediale visitekaartje. Bedrijven die deze installatie zelf niet willen doen of de nodige know-how hebben, zullen profiteren van de aanbiedingen die UCConnect biedt.

Meer over UCConnect

Hybrid Cloud-apparaten met UCConnect

UCConnect is een platform van estos voor de cloud. Het biedt een verscheidenheid aan bouwstenen voor bedrijven die vertrouwen hebben op het Hybrid Cloud-concept en dus ook softwarecomponenten uit de cloud uitvoeren naast hun eigen hardware. De online diensten die beschikbaar zijn via UCConnect maken het makkerlijker om de app te starten of communicatie op te zetten via het contact portal en multimediale visitekaartje. Bedrijven die deze installatie zelf niet willen doen of de nodige know-how hebben, zullen profiteren van de aanbiedingen die UCConnect biedt.

Meer over UCConnect

Nieuw in ProCall 6

Softphone functies (SIP)

Met de geïntegreerde SIP-compatibele softphone kunt u VoIP-telefoongesprekken voeren met externe en interne deelnemers op het Windows-werkstation en in de smartphone-app, zowel in het bedrijf als op de weg. De softphone functies (SIP) zijn beschikbaar voor geselecteerde telefoonsystemen en worden verder ontwikkeld.

Voor een lijst van ondersteunde telefoonsystemen en softphone functies (SIP), lees onze technische informatie.

Contact portaal & multimediale visitekaartje - Ongecompliceerd klantenadvies

Met tekst- en audio- / videogesprekken kunnen bedrijven hun persoonlijke, directe communicatie via de corporate website toestaan. Het is als contactportaal, waarin geselecteerde medewerkers zichtbaar zijn aan de buitenkant of door eenvoudig een multimediale visitekaartje aan te sluiten met audio / video chat faciliteit via link naar een e-mail. Dit betekent dat bezoekers op het web ongekompliceerd advies kunnen krijgen voor het kopen van regelen van een videoconferentievergadering zonder veel moeite.

Laat onze deskundigen u adviseren.

Integratie met Bluetooth

Dankzij een integratie met Bluetooth kunt u uiteraard ook de volledige CTI-functionaliteit van ProCall Enterprise gebruiken om uw smartphone te bedienen.

Accepteer / Hang op - Zo makkelijk als in de auto.

Eenmaal gekoppeld is de overgang van de mobiele applicatie naar het vaste werkstation naadloos en beheert u uw volledige communicatie met slechts één toepassing op uw pc.

Meer informatie.

Bewezen klassiekers

Vereenvoudigde werkstappen

CTI-functies (Computer Telefonie Integratie) sla het personeel op om handmatig telefoonnummers handmatig aan te tikken. Potentiële fouten worden daardoor geminimaliseerd. Op basis van de aanwezigheid en afwezigheid van collega's op elk gewenst moment, kan een passend communicatiepad gekozen worden. Audio / video chats zorgen voor gezichtsverhouding ondanks afstand. Met deze en andere opties biedt ProCall Enterprise een breed scala aan communicatiemogelijkheden, zonder voorafgaande aan de keuze van de gebruiker.

Meer informatie.

Netwerken over de bedrijfsgrenzen

Met de Federatie kunnen bedrijven met leveranciers, partners en klanten netwerken op basis van open standaarden en veilige protocollen over hun eigen bedrijfsgrenzen. Op deze manier kunnen voorkeuren snel herkend worden en relevante informatie wordt gemakkelijk uitgewisseld. Het bedrijf kan individueel bepalen welke gegevens te zien zijn. Gevoelige gegevens blijven beschermd.

Meer informatie.

YouTube

Met bedrijfsprocesintegratie wordt de klantenservice makkelijk

Integratie van bedrijfsprocessen wordt gebruikt om de CRM- en ERP- programma's en specifieke industriële programma's die in het bedrijf worden gebruikt, te verbinden, evenals communicatiesoftware zoals ProCall Enterprise. Dit creëert een brug tussen de klantendialoog enerzijds en geautomatiseerde bedrijfsprocessen anderzijds. Reeds tijdens de oproepingang geeft de medewerker relevate informatie over de beller in het oproepvenster. zo kan hij de beller onmiddelijk op naam verwelkomen. Afhankelijk van het aangesloten CRM- of ERP-programma, zijn er andere mogelijkheden die de medewerker tijdens de oproep kan gebruiken.

Meer informatie.

Contacteer ons nu!

U wilt verenigde communicatie, softphones, bedrijfsprocess intergratie, apps? Wij informeren u graag over de mogelijkheden van onze producten en discussiëren met u welke optie voor u geschikt zijn.

 

Combinatieproducten voor moderne bedrijfscommunicatie
ProCall Analytics

ProCall Analytics is een aanvullende module voor ProCall Enterprise. Het evalueert de communicatiegegevens van een bedrijf en presenteert het in duidelijke dashboards. Zo kan een bedrijf waardevolle conclusies trekken, bijvoorbeeld hoe een team in piekperioden kan worden bereikt. Optimalisatie mogelijkheden kunnen ook gemakkelijker worden geïdentificeerd op basis van de beschikbare belastbare gegevens.

Meer informatie

ECSTA Serie

De ECSTA-serie is een professionele CTI en TAPI middleware. Het maakt het mogelijk om een telefoonsysteem aan te sluiten op de pc, zodat deze via dit eenvoudig kan worden geregeld. Het is ook mogelijk om meerdere sites aan te sluiten met verschillende telefoonsystemen (MultiSite / MultiVendor-technologie). Zo kan een bedrijf gewoonlijk de bestaande TK-infrastructuur eenvoudig houden.

Meer informatie

MetaDirectory Enterprise

De LDAP-compliant directory service consolideert de databases die in de onderneming worden gebruikt in een enkele informatiedienst en bereiden ze uniform op. Zo wordt belangrijke contact-informatie direct door de beller rechtstreeks tijdens de oproepinvoer verstrekt. Het is ook mogelijk om met een enkele klik direct van het conversatievernster naar een andere applicatie te schakelen. (Sleutelwoord: integratie van bedrijfsprocessen)

Meer informatie

ixi-UMS Business

ixi-UMS Business is een Unified Messaging software speciaal ontworpen voor de behoeften van kleinere bedrijven met maximaal 100 medewerkers. Ixi-UMS Business overtuigt met zijn bijzonder eenvoudige inbedrijfstelling en administratie en aanvult de bestaande messaging systemen zoals Microsoft Exchange Server of IBM Domino met de functies fax, voicemail en SMS.

Meer informatie

ixi-UMS Enterprise

ixi-UMS Enterprise is een modulaire, uniforme messaging software voor grotere bedrijven en voldoet ook aan specifieke projectvereisten. Het integreert de functies van fax, voice en SMS in systeemomgevingen zoals Microsoft Exchange, IBM Domino of SAP. Daarnaast biedt het ook mobiele toegang tot alle berichten. ixi-UMS Enterprise kan ook geïntegreerd worden in ProCall Enterprise.

Meer informatie

estos Blog

Er was geen overeenkomende items gevonden. Verander uw selectie